Snart avfärd

infinner oss på vårat hotellrum,
idag har vi gjort stockholmcity. TACKA GUDARNA FÖR ATT JAG INTE BOR I DENNA STAD. jag får ju förfan hjärtklappning jag bara ska gå över gatan.
nu ska vi lägga oss strax, sen hotellfrukost <3 YEY
lycklig tjej
och en ännu lyckligare tjej med sin nya hjälm

jag låter er veta när vi anländer!
och som jag fått sagt till mig " ha de så kul i aspen och akta er för sånna där tsunamis"
jepp. jag ska ha skitkul i a.l.p.e.r.n.a och jag ska försöka akta mig för sånna där tsumnamis
, men jag tror faktiskt jag är lite mer orolig för laviner.....
PUSS

Kommentarer
Postat av: Helena

hahha. stockholm skapar stress och jag fick också en uppmaning om akta mig för tsunamis i turkiet.

2011-03-20 @ 10:18:04
URL: http://hpartapuoli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0