the huligans

jag har kommit på att jag har ett innehållsrikt liv iaf.
har haft mina tvivel ett tag nu.
men den här veckan har varit typ den roligaste på länge.

jag och katti har varit i backen och fått proffshjälp av anton så nu kommer vi  bli grymma.
eller vi ÄR grymma menar jag.

jag har hängt på sjukhuset hos min morfar. vi höll ett tårtkalas för honom, även om viktoria satte sig på semlorna slutade de lyckigt. men jag grät nästan. jag hade längtat efter semlor heeela dagen + att jag bad om eeextra mycket grädde på dom. men life goes on. idag kan jag titta tillbaka och skratta åt de.


jag , katti och julia har hoppat ner för kattis hus men våra brädor.
efter de drog vi till varggropen och byggde ett hopp ut i mjuksnön och tränade på hopp.
vi tänker att vi är osynliga nu i början av vår karriär men sen när vi vågar oss ut bland folk kommer vi vara BÄST SNYGGAST OCH VACKRAST.


jag har börjat mina förberedelser inför österrike och köpt en fetingsnygg hjälm. säkerheten först.


jag har köpt väggfärg för när jag blir fritidsforskare om 2 veckor ska jag börja måla och fixa till stugan i rensjön så jag har ett eget place där.

jag har varit på tacobjudning på hjortvägen (eller jag bjöd in mig själv men jag blev ändå bjuden. bjuden på mat,  är inte så säker på att dom gillade sällskapet )

såg nu att jag hade lite bilder på phonen från förra helgen.
2 stycken bilder snarare. inte ett gäng.







fråntaketpåkattishus


i varggropen. dom jävlarna släckte ljuset just när vi byggt klart hoppet.
eller när anton byggt klart hoppet menar jag.



nu väntar jag på min karl. vi ska äta hamburgare och njuta av varandras sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0