ä.l.s.k.a.l.i.v.e.t2


vi har återigen haft en schöööööön dag på fjället.
även om vi bara körde samma backe i 5 timmar....men de var den bästa offpisten vi hittat änsålänge så de gäller ju att ta vara på de så mycket man kan.
(och nej alla som blir oroliga, vi är inte åt skogen offpist, vi kör bara lite bortanför pisterna, SÅ INGEN ORO KÄRA NI)
Sportgastein
underbart väder idag igen
älska självutlösare
höhö. love life, love cocacola
och igen.
jag höll just på att ramla+köra in i max så de är därför det ser ut som att jag just ska flyga ivääg
å där låg jag efter världens krasch
äta bör man

vi har iaf haft en grym dag med strålande sol.
även om vi bara åkte samma backe dagen iända, men de var fin offpist som inte alls var så uppåkt. men man fick gå liiiitegrann efter för att komma till pisten men de var de värt.
vi ska tillbaka dit imorn och förhoppningsvis kanske se några andra backar också. vi har spanat in några sköna åk på vägen ner med liftkabinen. för jag orkade verkligen inte åka ner, de tar på krafterna dehär minsann!
idag har vi även bokt in oss på en riktigt offpisttur med guide så vi får se när de ringer om vilken dag de blir.
DE KOMMER BLI FETT OM NÅTT

Kommentarer
Postat av: tove

Åh vilka fina härliga bilder! Keeep up the good work!

2011-03-21 @ 18:47:35
URL: http://tovesarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0