slitna

idag har både jag och max varit på toppp!
nooot.
vi har hunnit med 2 åk idag på hela dagen.
första åket slog jag i handen i stålkanten när jag skulle hoppvända ute i skogen så den är helt uppsvälld och gör ont. men de är smällar man får ta. bättre lycka imorn stället.
andra åket åkte vi vårat bästa offpiståk men snön var lite hård idag så de var inte riktigt lika bra där idag.
sen hittade vi ett annat ställe vi skulle testa åka ner på, bra offpist men vi hamnade långt åt helevte från pisten så vi fick skråva typ 1000timmar innan vi kom till liften igen.
vi var helt svettiga och trötta så vi åt lunch och tog bussen ner till bad gastien istället.
vi tog  bussen vidare till bad hofgastein  och skulle åka där ett tag innan liftarna stängde.
men de slutade med att vi åkte vilse med bussen och hamnade längst ner i dalen.
men hem kom vi iaf.
i skogen innan jag slog handen
låååååååååååångt ute i skogen
de blev inte så många mer bilder än så.
men imorn då händer de grejer, för imorn ska vi åka på offpist tur med en guide som ska ta oss till dom bästa ställena!
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
Ikväll ska vi gå på ett kötthus och äta kötttttt, Men första ska jag duscha och ta hand om mitt sönderbrända ansikte.
stackars mig....mitt ansikte gör ooont

och hörni members of huligans!
boka in en vecka i kalendern i januari nästa år, för då bannemig ska ni också med!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: the hooligan medlem

en vecka i januari -bokat!

2011-03-22 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0