skitjävlalångtextomgårdagen

vi är lite sega från igår. men också jäävligt slitna från 4 dagars hård åkning.
igår gjorde jag illa knät och var allmänt grinig, trött och jävlig så jag låg mest bara och grät i sängen.
typ.
jag hade gärna grinat för mitt knä gjorde helt fantastiskt ont, jag trodde verkligen att de var kört men de känns lite bättre idag. idag kan jag iaf gå utan att de gör allt för ont.
men de sköna är att de inte gör ont när jag åker utan bara när jag går. wippidoo, den ultimata skadan för en framtida snowboardhjälte.

igår var näästan helt underbar !
vi hann med tre åk. första sög för de var skitbrant, uppåkt och ganska hårt.
transportbanan ner från berget var om om möjligt ännu värre. IS Så LÅNGT ÖGAT KUNDE NÅ. fick absolut inget fäste med stålkanten så jag gled mest bara runt och bad till gudarna om att jag inte skulle trilla ner i skogen. och som grädden på moset var min fot bortdomnad och nånstans där i skogen fick jag ont i knät.
så efter första åket tänkte jag ge upp.
men de gjorde jag inte och de kan jag tacka gudarna för att jag inte gjorde.
dom andra åken var grymma, även om de mesta var uppåkt så kunde man hitta några fina orörda ställen.
även om de tog en evighet att komma sig dit så var de värt de.
man fick skrova typ 1000kilometer och gå lika långt. och jag var ensam på bräda så dom andra fick alltid vänta på mig.
men de var iaf grymt och vi hade en ännu grymmare guide som säkert tyckte synd om mig . men de är klart, jag åker ju bräda och är tjej, så varför inte tycka synd om mig?
lite mycke ordbajs nu och inga mellarum mellan texterna, så stor eloge till er som tagit er igenom hela texten!
inga många bilder heller, men de var för att vi hade fullt upp med att åka
långt efter och upp till den högsta toppen skulle vi
höjdskräck är inget att rekomendera
de var allt.
nu sitter jag och har ångest för att vi ligger i sängen och inte är ute i backen.
endast 2 skiddagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0