11.09


jag hade jag storslagna planer för idag men var tvungen att inställa pga vädret.
blev faktiskt besviken att jag inte kunde fara till rensjön för att kratta gården...

så där låg jag, klockan var halv8 och jag hade ingen större lust att snooza tre timmar eftersom jag ändå fick upp ögonen imorse (snooza tre timmar får man faktiskt göra om man jobbar kvälltid only)
jag bakade bröd istället. isället för att snooza tre timmar alltså.













nu funderar jag om jag ska fortsätta kolla tv eller om jag kanske skulle fara och inhandla ett par nya träningsskor.
tror de lutar åt träningsskor.... dubbelhakan börjar få ett oroväckande stort fäste i mitt ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0