före


detta var innan vi började måla om taket. tyvärr så tog mina batterier slut innan vi var klara.
och igår när jag var där och målade sista lagret glömde jag kameran hemma...

men de blev jättefint.
och istället för två små hallutrymmen gjorde vi en stor med hjälp av motorsågen.
de kommer bli så fint när de är klart!

'





igår var jag på fondmöte som jag fattade nada av. de jag kom fram till iaf var att jag ska börja månadsspara.
och jag började faktiskt få lite småpanik att jag inte tjänar några pengar ....
men va tusan. jag har ju så jag klarar mig. ...typ.



idag har jag städat heeeela lägenheten och snart ska jag på koltsömnadskurs.



och jag vet, alla sitter och antecknar för de här inlägget var typ de intressantste nånsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0