klart


idag har jag äntligen gjort klart min kniv.
kanske inte världens finaste men what the hell. en första kniv kan ju inte vara heelt perfekt.



fast den är finare om man inte kollar så nära...


känner mig ännu bakis. hur mycket jag än äter är jag hungrig och de bubblar i mina armar, skakis och jävlig.
fyfan.



synd att min väska med smink och skor försvann i lördags. så nu kommer jag aldig mer kunna sminka mig fräsch och gå i högklackat..om jag inte köper nytt men ofta jag kommer göra de.
för ofta jag ens sminkar mig eller går i klackar.

de är ju bara jobbigt ändå.
en börda som försvann från mina axlar. om man vill se det från denpositivt sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0