rainnn



nyss har jag och katti varit och tränat i regnet.
det var kult. och vi var turbosnabba.
snart kommer jag ha såhär långa och slanka ben. bara en tidsfråga vettni.






fick just höra att jag kommer dö också. man ska visst inte äta tomater och gurka från spaninen justnu.
och vad har jag gjort?
köpt tomat och gurka. från spaninen vet jag dock inte men.
första och enda gången jag köper tomat och gurka och såklart prickar man in det tillfället med perfektion.

min mage gör faktiskt ont (efter jag fick information om detta) och mina njurar.
men de är lungt. jag kan meddela när jag börjar skita blod. för då är de allvar.

men iaf. det var kul att träffa er allihop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0