träningsfredag <3



idag har jag varit ute och sprungit 5 kilometer.
solen sken jag jag kände bara att livet var underbart.

har tränat min mage ett tag nu och äntligen börjar jag se resultat!
de känns skönt att jag inte behöver ha ångest för beach11 mer. nu kan jag utan problem visa upp mig utan att skämmas.


jag är jävligt stolt över mig själv nu!
nu vet att jag att jag kan om jag vill!











....
översättning....

idag var jag ute och gick i 30 minuter. solen sken inte, de blåste kallt och livet var inte underbart.
jag försökte springa och lyckades kanske 200 meter innan jag fick andnöd och trodde att döden var nära.
när jag kom hem gjorde jag 10 situps och sen låg jag som en klubbad säl.


de var min träning.



och om någon inte förstod det så är bilden fejk....

Kommentarer
Postat av: jensan

Hahah! fan va bäst! skrattade högt när jag läste detta =)

Ser fram emot våran klassreunion!!

2011-05-20 @ 17:07:33
URL: http://jennieylvin.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0