08112011

Idag är de tisdag och jag har varit på jobb, storhandlat, varit ute med hunden, varit på syjunta och spelat innebandy.

Skönt med lite kontraster från helgen.

Gällivareresan med kautolisa och familjen tar jag en annan gång.
Helgen måste få smälta lite (och jag måste få lite tid på mig för att minnas vad som hänt ...)


Nu när kolten är klar har jag börjat med nytt projekt.
Få se hur många månader de tar innan den är klar...

OBS. På bilden är inte den färdiga produkten. Jag har klippt ut en fyrkant och sytt en söm. På två timmar.
Men de är bara så de ska vara.

Ingen stress


Kommentarer
Postat av: Tove

ÅÅH äntligen snart kan vi rå om varandra!

2011-11-09 @ 16:24:53
URL: http://tovesarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0