11.11.11


Idag har jag jobbat typ 3 timmar övertid. Men nu är alla varor beställda till nästa kampanj som jag har ansvar för.
Fett spännande att se hur jag ska klara av den utmaningen.. Men de är så kul att jobba när jag fått ett helt eget ansvarsområde (fast jäkligt mycket hjälp kan jag ju erkänna att jag fått, men ändå!)
Nu börjar de fastna lite i hjärnan. Inleverans av varor, räkna kassan, koder hit och dit, beställningar av varor yada yada yada. Men jag trivs!


Efter jobbet har jag hängt med Matilda.
Jag fick rida på hennes häst.
Den var snäll och jag som endast ridit hästar som gått handikappridning hela sitt liv lyckades hålla mig kvar i sadeln.
Sen hyrde vi en trollkarlsfilm och åt glass med mjölk i = dålig i magen


Nu ska jag sova! Jobb imorgon vettniii


Kommentarer
Postat av: Matilda

nååååå vad söta ni är! min lilla snutteponny :D

2011-11-14 @ 13:58:24
URL: http://matildaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0