Egentligen borde jag sova

Men jag gör aldrig det jag egentligen borde göra.

Egentligen borde jag städa mitt rum
Egentligen borde jag tvätta mina kläder (jag har varit på lindex TVÅ gånger denna vecka för att köpa nya underkläder)
Egentligen borde jag ta tag i min träning igen.
Egentligen borde jag fara till tandläkaren och kolla upp problemet med min tand.
Egentligen borde jag tanka min bil
Egentligen borde jag bli miljonär och sluta jobba

De finna många saker jag egentligen borde göra.
Men inte fan tar jag fingret ur arslet och fixar de.

Och de jag egentligen mest borde göra nu är att sova!!!


Min fina smutstvätt/rena kläder/alltmöjligtskit-hög.
Snart är den högre än sängen .
Bra jobbat Therese.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0