en sak jag inte fattar


jag och katti har varit bästa vänner sedan tidernas begynnelse.
så varför kan inte bara våra hundar älska varann lika mycket som vi gör?
oddsen finns ju där liksom.


kan det kanske vara storleksskillnaden?
naaaaae, katti är lång  och jag är kort så vi vet ju att de funkar i praktiken.

kan de vara könsskillnaden?
naaae, katti har ju ett stort överskott av testosteron och räknas i praktiken som en man och jag är kvinna så det borde funka. hehehehehehe.

kan det vara så att jag och katti hatade varann när vi var små, hat som sedan gick över i livslång kärlek?
kan vara så. återstå att se. vi vet ju att det har hänt förut.


vi låter tiden utvisa svaret


Kommentarer
Postat av: katti

OM jag räknas som en MAN, varför det det då så att:

-Jag inte har håriga ben nå mer men du har det?

Förklara det tack. För i praktiken låter det som att du är en man.

2011-09-22 @ 19:26:33
URL: http://kattipoggats.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHAHAHA varför ser jag helt jävla galen ut!?

2011-09-24 @ 07:57:27
URL: http://matildaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0