igår



igår sydde jag klart min väska som jag och tove började med för längelängelänge sen.
det har varit ett riktigt helvete. blod svett och tårar.
jag övervägde starkt ett tag att hyra in min mor att sy klart den för 500 spänn.
men jag tog mig själv i örat och vipps hade jag sparat 500 svenska riksdaler. katjiiiing!

jag blev nöjd.
även om jag råkade rynka på lite fel ställe, knappen är  sne och att jag råkade spilla ut lite lim på den som inte går att få bort...
men annars mycket nöjd!

jag behövde en stor väska som jag får plats med allt mitt skit i (tomma snusdosor)(egentligen fattar jag inte varför jag bär runt på dom? de är ju lika lätt att bara slänga dom..)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0