jag ser döden med vitögat



har tillbringat måndag, tisdag och onsdag i nikka.
varit på samiskt rengärde med samiska renar och samer.
frysit som fan, även om jag hade på mig 3 tjocka tröjor och 3 jackor. då är de fan kallt.
jag blir så jävla less på detta konstanta regn.


idag har jag gått slaktkurs och mina händer luktar ännu renmage.
men jag gillar´t!







nu sitter jag på jobbet och dör.
hellre dö än jobba idag känns de som. i´m fuuucking tired....
och inte blir de bättre av att iiiiingen i sverige har tv.
man baaah aaaa skitpåerva



och tillochmed bilden är sne ikväll.
inget bra tecken.

när jag kommer hem ska jag lägga mig under täcket och dö lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0