kroppsligt förfall



jag har fått en ny superstor rynka under ögat. när? var? hur???
jag som inte trodde att jag skulle behöva antirynk-kräm förrän om några år, men tjii fick jag.

jag har tre alternativ:
1. akutboka en tid hos närmaste botoxinsputare
2. sluta skratta med ögonen, eller överhuvudtaget
3. leva med det

jag tror jag tar de senare alternativet. livet borde ju inte gå under för att jag fått en megarynka................?





och sen till nästa förfall.
mina ben.
när såg dom senast en rakhyvel? tror de kan vara nångång i början av sommaren.
jag är inte direkt förtjust i korta shorts eller klänningar. jag håller mig till underställ och mamelucker. heltäckande och värmade.

jag har tre alternativ här med:
1. raka benen
2. fortsätta spara björnpälsen till vintern
3. raka benen


jag tror jag kör på det sista alternativet.
herregud jag kan ju knappt visa mig ute mer. håren spretar snart ut ifrån byxorna. och då har de gått fööör långt.. 






de var de.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du har alltid haft rynkan där, bara så du vet. Och vad gäller benen säger jag alternativ 2, det är ju vinter snart och då behöver man björnpäls!

2011-09-22 @ 19:42:28
URL: http://ssaaraaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0