Startar träningsblogg!

Idag köpte jag och katti gymkort
Så jag tänkte att ni skulle få följa med i våran utveckling och kanske ta del av några tips.

Idag var vår första dag så vi tänkte att vi skulle köra lite all-around för att börja bygga en bra grund.


Vi började med uppvärmning (rutinerade som vi är)
7 minuter på cykeln
3 minuter på springbandet à la skogspromenadstempo


Sedan gick vi vidare till maskinerna och jag tror jag lyckades göra 3 situps ?

Sen hittade vi nått myycket roligare. En balansbräda. Så på den glömde vi bort tiden en lång stund. För att balansera på den ( som man lika gärna kan göra hemma ) var mycket roligare.

Till slut tog vi vårt förnuft till fånga ock kom på att vi faktiskt var på ett gym,
Planen var att vi skulle köra slut på våra redan trötta (yeahright?) kroppar på crosstrainern.

Vi höll ut ungefär 3 minuter innan vi gav upp...




När vi var påväg för att byta om frågade en som jobbar där om de gått bra
Jepp, de har gått svinbra, sa vi!
De kunde hon se fick vi höra tillbaka....

Jepp. Vi kanske inte körde så hårt idag, Men nu har vi ju iallafall ett gymkort.
Nya tag nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0