PEPPPPP


idag har jag och katti börjat peppa inför den kommande snowboardsäsongen!
jag ska slåss, gråta och skrika om inte vi kommer iväg på en resa i januari nångång.

FEEEETTTTT KYYYYL



PEPP PEPP PEPP!!



måste.börja.spara.JÄÄÄÄÄÄÄTTEMYCKET.pengar.
och måste börja jobba jääääättemycket på radio nu. minst 5 pass i veckan!
de känns så mycket roligare att jobba när man har ett mål i sikte. 

tror jag ska börja spara till en kikare innan jag börjar spara på riktigt så kan kan sitta och kikra på mitt mål lite från håll såhär nu när det ännu är ganska långt bort.


funderar på en från zeiss
med en förbluffande låg vikt, vattentät, extremt tålig, kvavgasfylld  för att undvika invändig dimma och med en relativ ljusstyrka på 25.00 verkar den faktiskt vara nått för mig.
pris: 10 695:-









men de jag iallafall tänkte komma fram till är att jag längtar efter att få åka snowboard och att jag inte kan ett skit om kikare.
ja, då vet ni de.


Kommentarer
Postat av: Helena

Likadan kikare som jag har :D denär min kärlek

2011-09-07 @ 19:07:43
URL: http://hpartapuoli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0