döm aldrig chokladen efter skalet


förväntningen är på topp.
minuterna sniglar sig fram, tiden går alltid extra sakta för den som väntar på nått gott.
tillsist är klockan 6. RAST PÅ JOBBET.
tar mina hårt ihopsamlade kronor och springer ner till godisautomaten.
jag står länge och funderar vad som kan vara godast. kör jag på de säkra och tar en japp eller ska jag vidga mina vyer och köpa nått annat? jag tar de senare alternativet.
jag tycker om att göra såna där crazy saker. köpa godis som man aldrig smakat , köra på de osäkra kortet och kanske misslyckas....
går med förväntansfulla steg tillbaka.
tänker att jag ska ta en kopp kaffe till chokladen för att få till det där lilla extra.
öppnar chokladen och tar en tugga...










.............och den smakar kaninmat . DEN SÅG JU SÅ GOD UT..


man baah ´jahaa så här går de när man ska vara lite crazy och göra nått otippat´








jag sätter in en snus istället. den kan man iallafall inte bli besviken på.
får tvinga i mig resten av chokladen senare

Kommentarer
Postat av: camilla

jag hade börjat grina..

2011-09-06 @ 20:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0