Onsdag


Imorse när jag vaknade åkte jag till rautas. Där satt jag och sydde tills jag blev less och for ut och åkte skidor. Då blev de satans varmt Så jag var tvungen att ta av min jacka och åka i linne.
Sen åkte jag och åkte jag.
Sen kom jag hem. Sen lagade mamma mat åt mig .
Sen åkte jag till stan och lämnade vovvsingen.
Sen åkte jag till jobbet.
Sen så fick jag ont i halsen. Så tänkte jag att de var satans otur att jag åkte skidor utan kläder. Så då tänkte jag att jag skulle fara och köpa ingefära och citron och kurera mig.
Men sen kom jag på att det var grey's idag så då tänkte jag FUCK FÖRKYLNING och åkte hem istället.
När jag kom hem fick jag inte igång tvn för nån har kopplat in en supernintendo.
Så då tänkte jag fuck grey's och spelade Mario istället. Sen fick jag game over och blev sur.
Så då tänkte jag att jag lika gärna kan åka på Konsum och köpa grejerna till min husmorskur.
Så jag for på Konsum.
Sen började jag koka citron och ingefära i massa vatten.
Och glömde bort den i en timme eller längre.
Fuck tänkte jag.
Sen gick den nästan inte att dricka för den smakar så starkt.
Men så tänkte jag , fuck förkylning
Och drack upp allt ändå.

Ja då vet ni hur de gick för mig som skidrade utan kläder idag .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0