2011


jag tänkte som alla andra sammanfatta 2011.

januari
jag var en ganska dyster person , gick  till ett jobb jag inte trivdes på.
och så fortsatte de, dag in dag ut.
gjorde nog inte så mycket roligt då som jag kommer ihåg. typ försökte hålla mig flytande bara.
en sak jag dock minns är när jag och mina systrar hade storstädning. kuuuuuuuuuul månad!
verkligen







februari:
se januari

en liten parantes i februari dock , jokkmokks vintermarknad


och festen uppe på keb ja





mars:
i mars kan man väl säga att mitt liv började. jag sa upp mig från jobbet som gjorde mig till en olycklig männsika.
jag och max stack till österrike, åkte snowboard och gick inte på en enda afterski (tantvarning jag vet)



jag fortsatte leva mitt liv utan ett heltidsjobb.
gjorde massa roliga saker,  typ åkte till rautasjaure och fiskade. faktiskt gillar jag att fiska






april-maj
jag fyllde 20 år och tillbringade min stora dag på arlanda påväg till rom för lite turistande




jag hann en sväng ner till malmö och kolla läget på smygehuk

jag hängde i björkis och riksgränsen



sista svängen för våren tog jag till alesjaure för att göra det jag gillar bäst, fiska



om jag inte sagt de förut så älskar jag faktiskt att fiska, på riktigt.



 


de var den våren. faktiskt så gjorde jag massa saker mer. men de här var ett urval, så alla vet.
hoppas denna vår blir lika fantastisk.


resten av året kommer en annan dag

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja du är ju delvis en svonni:P Klart du gillar att fiska!

2012-01-08 @ 23:34:13
URL: http://hpartapuoli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0