Idag

Idag har jag,

fått tillbaka min saab (hjärta)

rastat hunden med skotern(myyycket mindre ansträngande än åt gå)

bakat bröd

dammsugit,

Städat toaletten mycket grundligt (tillochmed med tandborste för att komma åt de trixigaste ställena)

(.....och där nånstans flög de flestas care-box iväg ......)

Rensat avloppet i duschen (ungefär de äckligaste som finns)

Lagat pizza

Jobbat på radio

Hyrt film och köpt glass som jag avnjutit i min ensamhet (mer tragisk tjej får man leta efter och jag tål inte ens glass..)

Duschat, som jag egentligen skulle ha gjort i söndags. Men av nån anledning så finns de alltid så mycket viktigare saker att göra.


De var min lediga dag de
Och de som lyckades ta sig ner hit, jag hoppas ni Antecknar febrilt
För mer intressant än såhär blir de inte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0