guldfisk


nyss drabbades jag av den värsta minnesförlusten jag nånsin haft.
jag kunde för allt i världen inte minnas vilken dag de var.

jag var helt bombsäker på att de var torsdag idag.
vilket gav mig panik för jag kunde inte för allt i världen komma ihåg vad jag gjort i veckan.
jag kom ihåg att jag varit på dagis och radiotjänst. men all tid emellan de?

sen tänkte jag att de kan fan inte vara torsdag idag.
de skulle betyda fredag imorgon.
alltså är de onsdag idag.
jobbade jag ens på radiotjänst i måndags? för jag vet att jag bara varit på radiotjänst två gånger den här veckan, igår  och idag. vilket gav mig ytterligare panik då jag har ungefär en minneslucka från klockan 12 på måndag till 08,00 tisdag morgon.
vilket leder till nästa panikattack. vad fan gjorde jag i igår tisdags på dan? total blackout. svart. inte den blekaste.


springer i panik upp från fruktkylen på jobbet till min telefon och kollar vad de är för dag idag. tisdag.
förstå lättnaden. jag har inte gått runt som en zombie i tre dagar utan att minnas vad jag gjort.

tills jag inser att jag fortfanade inte minns vad jag gjort igår.
vad fan gjorde jag igår på dagen?!????


 
ångest ångest ångest.
jag vet att jag är lite dagvild, har dåligt minne, glömmer saker lite för lätt.
men hur kan en hel dag bara försvinna?



sen kommer jag på att jag bloggade om att jag sytt klart min börs.

jahaa?

jag sydde klart min börs som tog ungefär 20 minuter. MEN VAD FAN GJORDE JAG RESTEN AV DAGEN??






jag börjar bli lite rädd för mig själv. jag måste kanske börja skriva dagbok, detaljerat, vad jag gör om dagarna, varje dag.
eller typ sluta gå runt och vara den där hjulet-snurrar-men-hamstern-är-död-tjejen..









Kommentarer
Postat av: Sara

Välkommen in i min värld. Varje dag, hela tiden.

2012-03-06 @ 22:06:17
URL: http://ssaaraaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0