Tisdag


Av någon anledning har småbarn problem med att säga mitt namn.
HUR SVÅRT KAN DE VARA ATT SÄGA THERESE EGENTLIGEN?!?

Tihis, telis, e-es, tejes , eles osv osv
Fast de är ganska charmigt.

Idag var vi två fröknar och en fritidsbarn på skolan så vi hängde på dagissidan.
Lekt jaga i en och en halv timme, spelat spel och näästan bytt en bajsblöja.
Ganska skönt faktiskt att jag bara jobbar 4 timmar. Annars hade jag nog varit knäckt.


Efter jobbet for jag och hunden ut med skidorna.
10 kilometer skejt med bakhala längdskidor är bra för hälsan har jag hört.
Nu är iaf både jag och hunden knäckt.


Kommentarer
Postat av: Helena

Tihis!! Du är för evgt Tihis för mig tack vare nils joel :)

2012-03-06 @ 20:48:32
URL: http://hpartapuoli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0