Fritidsfröken javisst


I dagarna två har jag varit fritidsfröken.
Igår spelade vi brännboll i 4 timmar, och jag har träningsvärk idag.

Idag var tyvärr bollen borta(TACK GODE GUD FÖR DE)
Så idag har vi letat kattguld. Och när vi inte hittade tillräcklig många gick vi in och målade vanliga stenar istället.

Barn tar på krafterna. Särskilt barn som pratar och har massa energi.

Så sista timmen idag var jag med två dagisbarn som inte kan säga så mycket mer än "du ä täläs".
Vi gungade och dom nöjde sig med de.



Njae, barn kan vara gulliga . I kanske 10 minuter.

De var allt för mig ikväll. Jag tänkte sova nu efter att ha samlat kraft på soffan en timme för att orka ta mig till sängen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0