Todays to do:


Idag var mitt största mission att ta mig till duschen.
Jag tänkte igår att jag ändå skulle träna på morgonen så då tar jag det efter joggingturen.
När jag kom hem tänkte jag att jag ändå skulle storstäda hela lägenheten och då blir man ju svettig av de .
När jag städat klart fick morfar myror i brallan och skulle absolut till Konsum och köpa fil.
Så då tänkte jag att jag åker med han och kör hem han till Rautas för jag skulle ändå dit och hämta grejer.

När jag kom hem därifrån Skulle tvätten hängas ( JAG HATAR ATT TVÄTTA BORT ALLA VINTERKLÄDER!!!)
Och maten skulle lagas.
Ungefär halv 5 när jag började tänka på jobbet kom jag på att jag ännu inte duschat.
Så här sitter jag, oduschad och inte så värst fräsch och tänker att jag måste ju ändå ut med hunden på morgonen och då blir man ju svettig.


Duscha är inte min starka sida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0